BESÖK AV KUSINER.

Hejhej! idag har vi besök att våra kusiner Julia och William. Sen kommer även Australiensarna vi har till släkt så det blir engelska ikväll härligt! Har bakat pannagotta som jag ska bjuda på till efterätt. Visar bilder senare ikväll. Vi ska grilla lax och klyftpotatis sen bilr det också en västerbottens paj mumms..  Sista grillnigen för den här sommaren om vi inte hinner med en till nästa helg hoppas på det. Nu är det bara 9 dagar till skolan börjar back to hell...
Känns ändå lite roligt. Börja ny klass , ny skola mycket nytt. Nu måste jag börja satsa på skolan om jag ska kunna bli nåt. Min dröm är att jobba på sjukhuset. Men som jag jobbade i 6an blir det nog kovgubben. Jag vet inte riktigt. I 5an var jag jätte smart. I 6an sket jag typ i skolan blev bland dom osmarta om man gemför med 5an då var jag bland dom bästa. Nu ska jag bli smart igen! hihi whis me good luck!
5an
vt 6an

Sommar lovet till 7an.

Ser ni någon skillnad? det gör jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0