förlust.

Kom just hem från hakkas vi förlora matchen med 2-4 vi hade 11 spelare så inga avbytare sen har Andrea ont i knät så hon kunde inte spela hela matchen. Krya på dig kung Andrea! ♥
Matchen var roligt att spela, gjorde min näst bästa match i år för min egna del. Fast jag var inte bra. Men jag känner själv att jag gjorde min näst bästa match för mina egna bedömningar fast bara i andra halvlek. Nu äter jag lite kvälls fika. Har just duscha. Ska gå och sova snart är rätt trött.
Fin mugg va? ;)


Kommentarer
Postat av: varför skrattar jag alltid åt mina egna skämt?

ego att ha sig själv på en mugg.......DAAAAAAAAAAAA

2011-08-15 @ 19:07:44
URL: http://victorialindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0