HÖGSTADIUM.

Sista dagen på sommar lover. Känns surt men sista dagen kunde inte sluta bättre en den här. Vi hade match och vann med 4-1 sen kom jag hem såg AIK som vann med 3-0 vilken kväll alltså.
Sen fick vi främande så var social med dom , fika muffins och det satt inte helt fel! måste gå och lägga mig snart, ska ju upp 3 timmar tidigare en när jag gick upp idag. Det lär blir svårt men vi börjar kl.8.45 så en liten sovmorgon.
Det pirrar lite imagen efter som första dagen på högstadium det låter skit högt min första reaktion var
-OMG! det känns jätte högt eller låter jätte högt.
När sommaren är slut kommer jag sakna varmen, fotboll, och bada i älven så klart!
och mycker mer jag älskar sena sommar kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0