Onödig fakta

* Jag var kär i min kompis kille när jag gick i 3an så var jätte avensjuk! hiihih....
* Jag älskar när det åskar...Fast det har inte gjort de på hela året.. Jo en gång med då sov jag... skkiiit!
* Jag hatar när jag har planera massor av roliga saker så regnar de när man tittar ut genom fönstret.
* Jag blir avensjuk på min bror när han får kläder fast jag får 10000 gånger mer kläder en han!
* Jag tycker det är kul att läsa fjortis bloggar när dom gör bort sig precis hela tiden...melove!
* Jag åker till USA på höstlovet med mina bästis!
* I vintras var jag och Tilda kär i samma kille och vi ville alltid vara med han...Gulligt!
*När jag och Victoria är ovänner är vi sura en hel dag typ sen är vi med varandra på kvällen när jag och Ida är  ovänner var vi sur i en halv termin!
* Jag har varit i stockholm med mina bästa kompisar (wilma 2 gånger Ida en)
* I september ska jag på gala i Findland och se presidenten och massor av Finska kändisar!... Ballt!
*Jag börja gilla Håkan hellström idag nu är jag sur för att jag inte ville se han på Luleå kalastet!
*  Jag ska gå och äta frukost nu, Hej med er!



Kommentarer
Postat av: Victoria

hhhiihhiihihihihihihihiihhihihihihihihihhihihi :D

2011-08-09 @ 10:28:01
URL: http://victorialindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0