PINSAMT VARE!

Hej måste skriva om en pinsam sak som hände idag när vi var och handla på storheden. Pappa skulle gå in till coop så jag vänta i bilen. Då låste pappa bilen. Då gick bilalarmet på parkeringen. Så jag satt i bilen bilalarmet sköt jätte högt. Det var jätte pinsamt sen kunde man inte öppna dörren ännu pinsammare. Jätte mycket folk och jag sitter i en bild som piper och som inte går att öppna. Så jag tog fram mobilen och ringde pappa så svara han inte allvarligt då gick droppen. Alla på parkeringen stod och kolla på mig och bilen, små barn spang runt och höll för öronen och jag kunde inte gå ut ur bilen och vad ska jag göra då? ett tips köp inte BMW. Eller jo, gör det men lås inte bilen när folk är i den. Det var också extra mycket folk på storheden för att det är familjen helg. Då får man grattis hamburgare och dricka och så är det fiskedam och liknade saker. Det var grymt pinsamt. Jag höll på att dö när jag satt där i bilen. Ville bara ut-ut-ut ur bilen då! hahahha. :')
Duärsåfinvictorialindbäck! ♥

Kommentarer
Postat av: Victoris

Hahhahahahahahahahahahahahahahahahjaa såå roligt! Hade velt se det! Btw så var jag grymt fulis på bilden men u var dösnygg!!!!! :D <33

2011-08-27 @ 18:02:56
URL: http://victorialindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0