HEJ YOU!

Tyvärr blogga jag inge igår hade fult upp med annant. På morgonen hängde Tilda och Wilma med mig och bada på Arcus vi solande rolig dag. Sen hängde dom med mig till min farmor vi var där ett tag. Sen for vi hem tog på oss tränings kläder och körde hård träning. Roligt var det. Vi tränande i 2 och en halv timme. Vi körde löpning , stegringslopp, intervaller och sköt och så finta vi , träna på att jonglera. Sen körde vi fyss också. Sen åkte jag hem åt mat och så duscha jag. Sen for vi hem till Wilma vi var där ett tag sen for vi till statoil där vi köpte lite godis sen for vi hem till mig Tilda och Wilma sov här. Vi såg på tv11 hela natten och var ute och palla lite jordgubbar ;)
Nu har jag snart träning sen ska min familj till Idas familj och äta!
Fota den i våras ! :)

Kommentarer
Postat av: emilia

läs min blogg :P

2011-07-26 @ 21:29:49
URL: http://emiliakonstakningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0