PITEÅSUMMERGAME.

Fredag: kl.09 åkte jag och min familj upp till piteå för att se min bror spela och mötta Ida som har en lillebror i samma ålder som mig. Sen åkte vi vidare till min match som vi förlora med 1-0 mot några finskor.
sen for vi och handla sen på kvällen stannade vi på fårnön och prata med några norska pojkar.
Och kastade vi vattenballonger in i husvangnar. Med Filip och Lukas. Jag och Ida sov i våra  bil vet inte varför fick bara en grym ide! :)
Lördag: Vi vaknade väldigt tidigt hade samling kl.07.00 och jag och Ida sommna kl.03.30 matchen gick väldigt bra!
vi spelade 1-1 dom andra sköt mål i sista sekunderna.
Sen for jag hem skulle just gå och bada så mötter jag min tränare som undra om jag ville spela match igen vi delade upp vårat lag i 2 delar. Jag var ju väldigt trött efter inte haft någon sömn så man kan inte säga att jag var sugen på match precis. Vi förlorade den matchen med 1-3 sen så for jag hem och bada sen fixade jag mig och sen for jag på disco med Evelina, Wilma och Ida , väldigt roligt :D
Söndag: spelade min bror en match sen åkte vi hem till luleå igen!
BILDER:
Alla bilder är fotade under helgen!

Kommentarer
Postat av: emilia

hej tack för fråganfortsätt att läsa min blogg ;)

2011-07-06 @ 22:00:10
URL: http://emiliakonstakningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0