OM MIG.

Hej jag heter Ebba och är 13år och bor i luleå. Jag älskar laget AIK det har jag fått i boldet från pappa.
Jag gillar att fota , bada , åkaslalom , chilla på stranden åka utomlands,  Åka till stockholm med min bästa kompisar Jag har varit med Wilma i stockholm 2 gånger och med Ida 1 gång. Jag och Wilma ska till USA på höstlovet vilket kommer bli jätte roligt. Jag spelar fotboll och innebandy. Och jag har en lille bror som heter Linus.
Jag bor i rött hus med vita knutar.  Jag har haft 2 kaniner som hete Lucky och Daisy jag saknar dom väldigt mycket.
Jag umgås mest med Ida, Wilma och Victoria umgås ganska mycket med killar också.
Jag går i 7A.  I den här bloggen kommer ni få läsa om mig och min vardag mina bilder, Och om AIK ♥

Lite bilder som jag har fota♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0