DÅLIGT BLOGGANDE

Hejsan hade skrivit ett as lång inlägg sen försvann det så typiskt !
förlåt för dåligt bloggande. Natten Tisdag-onsdag sov Anton och Ida här roligt. Sen på dan hängde jag med Victoria till Storheden . Vi käka lunch där. Mysigt. Sen åkte jag och Victoria hem till mig där vi såg på film my 50-first date. Vilken underbar film love love love ! ♥ har sett den flera gånger. Men när filmen hade sluta blev det panik.
Klockan var 16.30 då gick jag in och skulle kolla när vi hade tränign. Shit! hade match så på med alla kläder och cyklade snabbt upp till fotbolls planen. Då hade vi borta match så fick åka med 2 snälla brudar Evelina och Sara ditt .
Vi vann matchen med 3-2 yeah :D sen åkte jag hem gjorde sallad och sommna rätt så tidigt och sov väldigt länge
tog väll igen all sömn som jag inte fick natten tisdag-onsdag. Nu ska jag läsa facebook och höra hur det har gått med min bästis fot. Ida har gjort nå med sin fot hoppas allt blir bra i den ! ♥ // Ebba!
Glad tjej i paus leder just i dena minut på bilden med 4-0 mot LSK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0