ITS FRIDAY

Hejhej! kom just hem från skolan, checkar lite facebook ikväll kommer Eliasson!  vi ska käka taco och se fotboll härligt!  tycker även att jag behöver göra en ny design så ska försöka fixa en såg att det fanns en värdig kodmall som jag ska låna tror victoria har gjort den den var jätte fin men ska höra med henne om  jag kan få låna den tills jag har gjort en ny design. Hoppas det går bra jag ska bara ha den tills jag har gjort en ny! kommentera, smsa , ring eller något annat om det inte går bra!
En bild från arkivet.

Kommentarer
Postat av: Victoria

hihii men såklart det går bra snygging! ;) <3

2011-09-02 @ 16:46:14
URL: http://victorialindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0